Vacature

VacaturesService Coördinator – Nijmegen

Introductie

Weet jij als geen ander hoe het is om de spil te zijn tussen klanten en servicemonteurs? Ben jij goed in het plannen en organiseren van servicewerkzaamheden en weet jij wat te doen bij een melding van een storing? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Service Coördinator ben jij het eerste aanspreekpunt voor (technische) vragen over service en onderhoud van zowel onze klanten als collega’s. Jij: een uitdagende baan in een dynamische werkomgeving; Wij: een vast aanspreekpunt voor een maximale service.


Organisatie

Waar kom je te werken als Service Coördinator?
FireX levert al meer dan 25 jaar expertise in brandveiligheid. Brandpreventie zit in ons DNA. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, geen project is ons te gek. Onze klanten weten dat. Daar worden we om gewaardeerd. Of het nu gaat om een klein project, of een groot project waarbij diverse partijen aangestuurd moeten worden, onze medewerkers zorgen voor een vlekkeloze coördinatie. Als specialist in het leveren van integrale brandbeveiligingssystemen en installaties, leveren wij op brede schaal detectiesystemen, al dan niet vergezeld van blusinstallaties.

FireX is een groeiend familiebedrijf, waar zowel de klant als medewerker centraal staat. We staan voor betrokkenheid en een werksfeer die zeer sociaal te noemen is. De zorg over het personeel is bij FireX niet aan kantoortijden gebonden en er is oprechte interesse in de medewerker als persoon. De medewerkers zijn het belangrijkste kapitaal, waardoor zij worden gestimuleerd om het maximale uit zichzelf en de organisatie te halen. Samen bijdragen aan een gezamenlijk resultaat is wat bij ons past. Het stellen van hoge eisen aan de kwaliteit van het eigen werk is iets wat ons werk kenmerkt. Onze ambitie? Topspeler blijven in de brandbeveiligingsmarkt en samen blijven groeien!

Functie

Als Service Coördinator ben jij verantwoordelijk voor alle service en onderhoudsvraagstukken van onze klanten en servicemonteurs. Jij weet deze vraagstukken snel op te pakken en eventuele problemen te verhelpen. Je stuurt onze servicemonteurs in de buitendienst aan samen met je collega’s van Service & Onderhoud en zorgt voor een optimale voorbereiding van het werk. Daarnaast controleer en archiveer je de onderhoudsrapportages en verstrek je deze aan onze klanten. Je beantwoordt eventuele vragen van klanten over deze rapportages en houdt deze pro-actief op de hoogte van de vorderingen omtrent eventuele manco’s. Indien nodig bezoek je locaties bij complexere vraagstukken en inventariseer je wat er nodig is met betrekking tot materialen en de uit te voeren werkzaamheden. Je komt te werken op afdeling Service & Onderhoud en je rapporteert rechtstreeks aan onze manager Hoofd Bedrijfsbureau.

Tot je werkzaamheden behoren verder:

  • Voorbereiden van het werkpakket voor je buitendienstcollega’s;
  • Bestellen van materialen aan de hand van beschikbare project documentatie;
  • Beoordelen rapportages van het inspectiebureau en indien nodig met ze in gesprek gaan;
  • Ontbrekende gegevens opvragen bij de klant en een logboek maken bij nieuwe onderhoudscontracten van projecten;
  • Afspraken maken met leveranciers, opdrachtgevers en onderaannemers over de precieze uitvoering van projecten en ondernemers aansturen bij storingen;
  • Deelname aan planningsoverleg voor projecten met Project Managers, Planner en Project Coördinator;
  • Een adviserende rol naar klanten met betrekking tot certificeringen en regelgeving;
  • Verder professionaliseren van de afdeling.

Functie-eisen

Als Service Coördinator ben je klant- en oplossingsgericht. Je bent communicatief vaardig en hebt voldoende technische inhoudelijke kennis om vragen snel en adequaat op te lossen. Je wordt enthousiast van het verbeteren van processen, waarbij je streeft naar de beste kwaliteit. Je weet sturing te geven aan onze medewerkers in de buitendienst en bent sterk gericht op samenwerking. Je weet je weg te vinden in een dynamisch en groeiend bedrijf, waarbij je vast weet te houden aan je te behalen doelstellingen en ondersteunt anderen hierin. Verder vragen we:

  • Een afgeronde mbo-opleiding niveau 3 in de richting van Elektrotechniek of een andere vergelijkbare technische richting;
  • Je hebt affiniteit met brandmeldinstallaties is een pré;
  • Je bent in het bezit van een onderhoudsdeskundige brandmeldinstallaties diploma of bereid deze te behalen;
  • Je hebt ervaring met AutoCad? Dat is een pré;[bullet} Je bent in het bezit van een VCA-VOL en NEN3140 of bereid deze te halen;
  • Dat je woonachtig bent in de omgeving van Nijmegen is een pré.

Aanbod

Wat bieden wij je als Service Coördinator?
Wij bieden je een uitdagende functie in een dynamisch en groeiend familiebedrijf. Je krijgt de kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan de ontwikkeling en professionalisering van FireX. Wij bieden je een fulltime positie binnen een zeer gedreven en collegiale werkomgeving met veel vrijheid voor initiatieven en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Naast een passend salaris kun je denken aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:

  • 25 vakantiedagen
  • 13 adv-dagen
  • Fietsplan
  • Eindejaar bonus
  • Opleidingsmogelijkheden en onbeperkt online opleidingen te volgen via GoodHabitz
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling

Na een inwerkprogramma en begeleiding krijg je de ruimte je rol zelfstandig te vervullen. Er zijn afhankelijk van je ambities voldoende doorgroeimogelijkheden.

Inlichtingen

Wil je kennismaken of meer weten? Je bent van harte welkom!
Voor functie-inhoudelijke informatie, neem gerust contact op met Onno Hofstee, Recruitment, via 06-11060335 of 0492-578600. Onno legt je graag uit wat de functie Service Coördinator inhoudt en hoe het is om je loopbaan te starten bij FireX. Voor solliciteren mail je je motivatie en cv naar: ohofstee@kuijpers.nl